Wednesday, July 27, 2005

下半年計劃 Follow up(1)

1/練習日文-視乎工作需要啦...暫時都無機會用...唯有研究日文歌詞當練習! 但希望可以在十月再去日本! 冬天就唔好喇...好~凍!
2/學探戈-上了幾堂, 但"同學仔"都係三十以上, 而且我太高資質喇...學成再出去練!
3/學西班牙文-九月報堂!
4/學八級樂理-阿sir都係吹水多...不過都學到嘢嘅!
5/每月作一首歌-要快啲完成七月首歌先...
6/修讀event management-可能會轉為讀Merchandising/Fashion...睇定啲先, 八月再confirm!
>>New!!
7/學貝斯-其實我隻耳仔係對低音特別敏感架! 喺我小六學琴時已經發現到, 老師彈chord時我就聽到個bass! 後來中學時學左一年木結他(@通利!), 大學時打波又咁啱打到手指公拍線個位突左出嚟...睇怕我係命中註定要成為貝斯Lui~!!!終極目標係龜田誠治!!!

我的二十四正在開到荼蘼!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home