Sunday, October 30, 2005

女豪情



上次Rockit audition完
有個東方的哥哥仔訪問了我們d-head & Hardpack
還以為早已錯過了那篇報導
原來今日刊登了!
以我的身材
本應不會有機會出現在這版
不過或許我骨子裡就是太性感了
嘩哈哈.....
相片拍得不錯哩!

以下摘錄了部份內容:

瘋狂fans 翻轉吧
當晚各比賽隊伍fans 一早已經到呢間位於旺角太平道「 I 」字頭嘅酒吧 ,搞到間吧人山人海,小記幾經辛苦先係人堆之中攝到一個靚位拍攝 ,嗰頭先至企定 ,呢頭比賽隊伍已經開始進場。全晚總共有五隊參賽隊伍,小記拍攝其中兩隊最突出嘅D-head 及Hardpack 。首先進場嘅D-head set 好音響之後即刻唱咗一首快歌,原本仲係好平靜觀眾立即被強勁音樂影響 ,開始隨住音樂節拍擺動身體 ,恍如身處的士高一樣。接住第二首歌,負責Keyboard 女主音Lui 開始走向舞台中央專心獻唱,旁邊嘅fans 更加一邊唱一邊做出人浪動作,十分投入 。
賽後小訪問比賽過後小記捉住兩隊band 組員做一個訪問。首先係D-head......
記 : 「 頭先睇你哋表演覺得你哋默契好好,音與音之間轉接做得好完美,唔知你哋夾幾耐band 呢 ?如果換咗其中一位隊員,仲可唔可以有咁好表現? 」

主音阿 Lui :「我哋呢隊組合只係夾四個月,但每一個隊員以前都曾經夾過band ,不過今次呢一隊大家都覺得好夾。至於換另一位隊員,我覺得夾band就好似打籃球一樣,傳波時候要講求默契 ,唔係話換另一個技術好嘅人落場就可以打得更加好,所以真係要夾過練過至可以肯定表現得好唔好 ! 」

記 :「咁你哋放晒啲時間落音樂度 ,邊有時間拍拖呢 ? 」

Lui :「音樂就係我哋嘅情人,係目前我哋淨係想將時間貢獻畀音樂,至於朋友方面,我哋嘅朋友都係呢個圈子 ,係音樂發燒友,所以根本唔擔心冇時間陪朋友!而且每次出完 show 或者夾完band,我哋成班朋友都會去酒吧飲吓酒,交換作曲靈感! 」


要在此多謝謝晶晶的Page Boy biker 背心
及公司的30% off discount令我得以擁有Dr. Marten boot
當然最緊要就係好撐我的朋友們(especially thanks to Wade/Mary/Christine/Vera!)

雖然只有二十分鐘表演
還有遐想&女人之歌未能唱出
但那晚還是很盡興哩!
跟Very Ape的成員們聊天
和Hard pack 的KK和Joseph一起癲
這樣子出show真的格外興奮!


1 Comments:

Blogger KokDamon said...

it seems you're having a good time, great to see ArYu's crazy act in the photos. just miss that audition night, will try to see your next live then. (with smile)

12:17 PM  

Post a Comment

<< Home